کشاورزی نو
کشاورزی نو
مزایای لوله گذاری چند لایه در مقابل . PEX تک لایه

توضیحات آگهی

سیستم های لوله کشی جزء ضروری زندگی روزمره هستند و شما آنها را در سیستم های حیاتی خواهید یافت که همه کارها را از تحویل آب آشامیدنی تمیز به منازل مسکونی تا سیستم هایی که کف های کاشی سرد را در زمستان گرم می کنند، انجام می دهند. در حالی که ما به طور سنتی از لوله‌های فولادی یا مسی برای این منظور استفاده می‌کنیم، تولیدکنندگان و کسب‌وکارها به جای آن از سیستم‌های لوله‌کشی کامپوزیت چند لایه استفاده می‌کنند. در اینجا دلیل تقاضای این لوله است – و چگونه پنج لایه بودن آن (شامل لایه های PexB، چسب و آلومینیوم) در موفقیت آن نقش دارد.
سیستم های لوله کشی جزء ضروری زندگی روزمره هستند و شما آنها را در سیستم های حیاتی خواهید یافت که همه کارها را از تحویل آب آشامیدنی تمیز به منازل مسکونی تا سیستم هایی که کف های کاشی سرد را در زمستان گرم می کنند، انجام می دهند. در حالی که ما به طور سنتی از لوله‌های فولادی یا مسی برای این منظور استفاده می‌کنیم، تولیدکنندگان و کسب‌وکارها به جای آن از سیستم‌های لوله‌کشی کامپوزیت چند لایه استفاده می‌کنند. این است که چرا این لوله‌ها مورد تقاضا است – و اینکه چگونه پنج لایه آن (شامل لایه‌های PexB، چسب و آلومینیوم) در موفقیت آن نقش دارد.

چه کسی از آن استفاده می کند؟

لوله کشی کامپوزیت در حال تبدیل شدن به لوله کشی منتخب برای لوله کش هایی است که سیستم های لوله کشی آب سرد و گرم را نصب می کنند.

چرا لوله کشی کامپوزیت تا این حد محبوب است؟ در اینجا فقط چند مورد از جذاب ترین ویژگی های آن آورده شده است:
3 برابر سبک تر از لوله های مسی
نصب آسان با خم شدن دستی
در هنگام خم شدن شکل خود را حفظ می کند
انبساط حرارتی آن با لوله های مسی قابل مقایسه است
غیر قابل نفوذ به اکسیژن
کیفیت بالاتر نسبت به PEX تک لایه
قیمت مانند مس در نوسان نیست
خطر سرقت را به حداقل می رساند زیرا یک فلز گرانبها نیست
در طول نصب به اتصالات کمتری نیاز دارد زیرا در طول سیم پیچ های طولانی موجود است
چند مزیت بیشتر
هنگامی که لوله کشی کامپوزیت در سیستم های لوله کشی آب گرم استفاده می شود، مانع آلومینیومی آن با دور نگه داشتن اکسیدان ها از آب، دیگ/آبگرمکن را از خوردگی محافظت می کند، که باعث صرفه جویی در هزینه های تعویض و افزایش طول عمر آن می شود. هنگامی که در ساختمان استفاده می شود، لوله های چند لایه در هنگام خمش مانند مس عمل می کنند و استفاده و نصب آن را در ساختمان های آجری یا بنایی آسان می کنند اما با نرخ بسیار مقرون به صرفه تر.
اگر به دنبال تغییر به لوله کشی کامپوزیت هستید، انتخاب درستی کرده اید. لوله کشی کامپوزیت آکواتکنیک به دلیل ترکیب با کیفیت بالا، ساختار جامد و دوام یکی از محصولات پیشرو لوله در دسترس است. اگر به دنبال تامین کننده ای در دسترس و مقرون به صرفه برای لوله کشی کامپوزیت چند لایه هستید، همین امروز با ما تماس بگیرید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره محصولات ایزی پایپ اینجا کلیک کنید

تبلیغات در سایت کشاوری نو

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مزایای لوله گذاری چند لایه در مقابل . PEX تک لایه”