کشاورزی نو
تماس بگیرید
شماره آگهی: 2328
کشاورزی نو
مزایای سیستم گرمایش از کف

توضیحات آگهی

بهره وری

بدون شک، هر دو سیستم آب و برق بسیار کارآمدتر از رادیاتورهای سنتی هستند. رادیاتورها معمولاً به گرمای حدود 65 تا 75 درجه سانتیگراد نیاز دارند که در نتیجه گرمایش از کف فقط باید تا حدود 29 درجه گرم شود که بستگی به نوع کف مورد استفاده دارد.

رادیاتورها فقط ابتدا اطراف خود را گرم می کنند و اتاق ها را مستعد لکه های سرد می کنند. گرمایش از کف کل سطح کف را گرم می کند – بنابراین هیچ نقطه سردی وجود ندارد.

آسان برای اجرا
به طور کلی، گرمایش از کف نیاز به تعمیر و نگهداری بسیار کمی دارد و اکثر سیستم ها دارای گارانتی مادام العمر هستند.

بعلاوه، تقریباً هر سیستمی که سفارش دهید دارای نوعی ترموستات هوشمند است – بنابراین شما تصمیم می گیرید که چه زمانی گرمایش روشن و خاموش شود. به علاوه، اکثر برندهای ترموستات هوشمند برنامه‌هایی برای دستگاه آیفون یا اندروید شما دارند، بنابراین می‌توانید حتی زمانی که از خانه دور هستید، گرمایش خود را کنترل کنید.

وقتی از سر کار برگشتید، گرمایش را روشن کنید!

با انواع کفپوش کار می کند
صرف نظر از نوع کف در خانه شما، سیمانی، لمینت، چوب، کاشی یا سنگ باشد – مطمئن باشید که سیستم گرمایش از کف انتخابی شما با آن کار خواهد کرد.

ایمنی و راحتی
گرمای سیستم‌های گرمایش از کف در مقایسه با رادیاتورهای سنتی بسیار راحت‌تر و به طور یکنواخت پخش می‌شود – هوا تازه‌تر و غنی‌تر از اکسیژن است، به‌علاوه نیازی به نگرانی در مورد آسیب رساندن به بچه‌ها در رادیاتور داغ نیست.

نصب آسان
نصب سیستم های آب می تواند آسان باشد اگر بخشی از یک بازسازی در حالی که برخی از سیستم های الکتریکی نصب می شود، بسته به اندازه اتاق، می تواند به عنوان یک پروژه DIY انجام شود. به یاد داشته باشید که همیشه از ما مشاوره بگیرید و اطمینان حاصل کنید که قبل از انجام هر کاری با یک لوله کش یا برق کار کاملاً ماهر صحبت کنید.

معایب گرمایش از کف:

هزینه نصب
هزینه بسته به سیستمی که در نهایت تصمیم می گیرید برای آن انتخاب کنید متفاوت است، به علاوه باید هزینه های ساعتی لوله کش یا برق را در نظر بگیرید. به عنوان یک قاعده کلی، سیستم های آب 2-3 برابر گران تر از تاسیسات الکتریکی هستند و معمولاً به عنوان بخشی از بازسازی یا مقاوم سازی کلی انجام می شود.

زمان نصب
به طور معمول، نصب الکتریکی به دلیل ترکیب خود تراز که معمولاً مورد نیاز است، ممکن است کمی طول بکشد. قبل از قرار دادن پوشش کف باید کاملاً خشک شود. سیستم های گرمایش از کف مبتنی بر آب بیشتر طول می کشد، اما از آنجایی که معمولاً بخشی از بازسازی بزرگتر است، پس این خیلی مهم نیست.

مشکل ارتفاع کف
هر سیستم گرمایش از کف معمولاً به این معنی است که ارتفاع کف شما چند سانتی متر افزایش می یابد. بعلاوه هر تخته عایق که تصمیم به کنار گذاشتن آن دارید به افزایش اندازه کف نیز کمک می کند. فقط چیزی که باید در نظر داشت.

در کل ارزشش را دارد؟

بدون شک، بله! شما خانه ای با گرمای یکنواخت و بدون نقاط سرد رادیاتور دریافت می کنید. درازمدت – شما در قبض های گرمایش خود صرفه جویی خواهید کرد زیرا گرمایش از کف ۲۵ درصد کارآمدتر از رادیاتورهای سنتی است.

ما که هستیم؟

گرمایش از کف VPS قادر است به هر سوالی که ممکن است در مورد پروژه یا نصب آتی خود داشته باشید پاسخ دهد و مجموعه ای از محصولات گرمایش کف با کیفیت بالا را از برخی از شناخته شده ترین نام ها در تجارت از جمله: Grundfos، Heatmiser، ProWarm، ESBE و سالوس کنترل.

با ما تماس بگیرید 0141 459 3141 تا با یکی از تیم ها صحبت کنید یا یکی از گزینه های زیر را انتخاب کنید و طرح های خود را پیوست کنید و ما با شما در مورد آنچه برای راه اندازی و اجرای نصب خود نیاز دارید پاسخ خواهیم داد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره محصولات ایزی پایپ اینجا کلیک کنید

تبلیغات در سایت کشاوری نو

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مزایای سیستم گرمایش از کف”