کشاورزی نو
کشاورزی نو
بذر ترب سیاه بسته بندی بزرگ

توضیحات آگهی

«ترب سیاه» گیاهی یک ساله و یا دو ساله، ریشه‌ای و از تیره شب بویان است. ارتفاع این گیاه تا 1 متر هم می‌رسد. برگ‌های ترب پهن, خشن و کرکدار است. این گیاه به رنگ‌های قرمز، صورتی، زرد و سیاه وجود دارد.

کشت این بذر به صورت کرتی یا خطی صورت می‌گیرد. مقدار مصرفی در هر متر مربع 2 گرم است. مناسب ترین زمان برای کشت در مناطق گرمسیر، اواسط اسفند ماه و در مناطق سردسیر، اواسط اردیبهشت است.

بذرهای ترب را در اواسط و یا اواخر بهار بکارید. آن‌ها را در عمقی به اندازه دو برابر قطر بزرگترین بذر و با فاصله‌ی 5 تا 10 سانتی‌متر از هم، بکارید. روی بذرها را با لایه نازکی از خاک بپوشانید. برای آبیاری نیز بهتر است تا جوانه زدن آب را روی خاک اسپری کنید چراکه جریان زیاد آب موجب فرو رفتن بذر به داخل خاک و خفه شدن آن‌ها می‌شود. ترب سیاه به حداقل روزی 6 ساعت نور خورشید نیاز دارد. هنگامی که بوته به 8 تا 10 سانتی‌متر رسید آن را برداشت کنید.

«بذر ترب سیاه» عرضه شده توسط شرکت «گلباران سبز»، دارای قوه‌ نامیه و خلوص بالا است که در بسته‌بندی‌های مناسب عرضه می‌شود که نور در آن نفوذ نمی‌کند و باعث می‌شود که بذر تا زمان کشت باروری خود را حفظ کند

شما می توانید جهت مشاوره با کارشناسان ما از طریق شماره تلفن های 88710005 021 – 88714447 021 در ارتباط باشید و یا به شماره 09196884098در واتساپ پیام دهید تا پاسخ سوالات خود را دریافت کرده و راهنمایی مطلوبی به دست آورید.

نوشته بذر ترب سیاه بسته بندی بزرگ اولین بار در گلباران سر سبز. پدیدار شد.

بازار کشاورزینو – برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت شرکت گلباران گیلان مراجعه کنید

تبلیغات در سایت کشاوری نو