کشاورزی نو
تماس بگیرید
شماره آگهی: 4867
کشاورزی نو
بذر بادمجان دلمه ای بسته سه عددی

توضیحات آگهی

بادمجان گیاهی است یکساله و ساقه آن نسبتا ضخیم و پوشیده از کرک است.ارتفاع ساقه آن تا 70 سانتیمتر می رسد . برگهای آن بیضی شکل با نوک باریک و گلهای آن بنفش رنگ است. بادمجان یکی از صیفی جاتی است که در تمام فصول سال وجود دارد و بر خلاف تصوراتی که آن را بی خاصیت می داند سرشار از ویتامین ها و مواد مغذی است. از ویتامین های موجود در بادمجان می توان به ویتامین های گروهB ، ویتامین A و C و مواد معدنی مختلف از جمله کلسیم، فسفر، مس، گوگرد، منیزیم، پتاسیم و آهن اشاره کرد. علاوه بر ویتامین ها و املاح یاد شده، بادمجان دارای فیتونوترینت هایی است که خاصیت آنتی اکسیدانی فوق العاده ای دارند. فیتونوترینت های موجود در بادمجان شامل اجزای فنولیکی مانند کافئیک و کلوروژنیک اسید و فلاوونوئیدها مانند ناسونین می باشند. اجزای فنولیکی دارای خاصیت ضد سرطانی، ضدکلسترول بد خون و ضد ویروسی می باشد. بادمجان را با پوست بپزید تا از یک آنتی اکسیدان بسیار قوی به نام «ناسونین» بهره مند شوید. بادمجان به دلیل ذخیره فیبر زیادی که دارد در پیشگیری و درمان سرطان روده بزرگ بسیار موثر است. این خوردنی هنگام عبور از روده ها مواد سمی و شیمیایی را جذب می کند و روده را از این مواد سرطان زا پاکسازی می نماید. آنتی اکسیدان ناسونین اجازه نمی دهد رگ های خونی جدیدی تشکیل شود و تومورهای خوش خیم را به تومورهای بدخیم تبدیل کند.

«بذر بادمجان دلمه ای» عرضه شده توسط شرکت «گلباران سبز»، دارای قوه‌ نامیه و خلوص بالا است که در بسته‌بندی‌های مناسب عرضه می‌شود که نور در آن نفوذ نمی‌کند و باعث می‌شود که بذر تا زمان کشت باروری خود را حفظ کند.

شما می توانید جهت مشاوره با کارشناسان ما از طریق شماره تلفن های 88710005 021 – 88714447 021 در ارتباط باشید و یا به شماره 09196884098در واتساپ پیام دهید تا پاسخ سوالات خود را دریافت کرده و راهنمایی مطلوبی به دست آورید.

نوشته بذر بادمجان دلمه ای بسته سه عددی اولین بار در گلباران سر سبز. پدیدار شد.

بازار کشاورزینو – برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت شرکت گلباران گیلان مراجعه کنید

تبلیغات در سایت کشاوری نو