کشاورزی نو
تماس بگیرید
شماره آگهی: 6341
کشاورزی نو
جلب کننده و کشنده مگس نئواکس (NeoEx)

توضیحات آگهی

پودر نئواکس ۱۰ درصد پودر سفید قابل حل در آب از گروه حشره کشهای ارگانوفسفره برای مبارزه با مگسهای بالغ از جمله مگس سرکه موجود در گاوداریها و مرغداریها و انبارها می باشد.

وجود شکر و سایر جذب کنندگان در ترکیب نئواکس ۱۰٪ ، مگس ها را به شدت به سمت این سم جذب می.کند این سم دارای خاصیت تماسی بوده که آنرا سریع العمل و طولانی اثر کرده است که اثر پایدار و فوری آن تا ۶ هفته باقی می ماند برای کاهش پایدار تعداد مگسها استفاده ترکیبی از پودر نئو اکس برای مبارزه با مگسهای بالغ و سم سایرو اکس (سایرومازین ۲٪ ) برای مبارزه با لارو مگس توصیه می شود.

نئواکس را از طریق اسپری کردن و یا پوشاندن سطوح با استفاده از قلم مو نیز میتوان استفاده نمود. مکانیسم اثر حشره کشهای ارگانوفسفره مانند آز امتیفوس، مانع از فعالیت آنزیم استیل کولین استراز شده بنابر این استیل کولین بصورت تجزیه نشده باقی مانده و باعث میشود سیگنال عصبی بدون وقفه ادامه یابد.

این پدیده منجر به تحریک پذیری بیش از حد ارگانیسم شده و در نهایت منجر به مرگ حشرات می شود. آرامتیفوس از طریق کوتیکول و منفذ کوتیکول به بدن حشرات نفوذ میکند و یا از طریق هضم و جذب در دستگاه گوارش عمل می کند.

نحوه و مقدا مصرف نئواکس

روش رنگ آمیزی

۵۰۰ گرم از محصول را با ۵۰۰ میلی لیتر از آب ولرم مخلوط نمایید و سپس خوب تکان دهید تا زمانی که به رقت مناسب جهت پخش آسان با قلم مو برسد . این مقدار برای سطوحی که ۵ تا ۱۰ متر مربع را پوشش می دهند استفاده می شود.
در مکانهایی که سطوح کافی در دسترس نیست و یا تغییر رنگ در دیوار پذیرفته نیست این محلول را روی تکه های باریکی از مقوا و یا تخته چوب نازک پخش کرده و از دیوار آویزان کنید و یا روی سطوحی که مگس ها ترجیح می دهند تجمع پیدا کنند نظیر روی دیوارها لولهها در نزدیکی دام ها اما دور از دسترس دام ) پخش شود.

این سم را بر روی سطوح نامناسب نظیر سطوح متخلخل، لوله های فلزی پوشش های رنگی که تغییر رنگ می دهند و سطوح بسیار کثیف استفاده
نکنید. در مکان هایی که امکان پوشش مناسب و یا کافی وجود ندارد برای هر ۱۰۰ متر مربع، آویزان کردن حدود ۲۰ نوار از ورقهای مقوایی و یا چوبی نازک آغشته به سم به اندازه ۳۰ در ۱۰ سانتیمتر توصیه می شود.

جدول مقدار مصرف توصیه شده سم برای استفاده به روش رنگ آمیزی

مقدار نئواکس حجم آب
125 گرم 125 میلی لیتر
250 گرم 250 میلی لیتر
500 گرم 500 میلی لیتر
1 کیلوگرم 1 لیتر

روش اسپری کردن

۲۵۰ گرم از محصول را با ۲ لیتر آب ولرم مخلوط کرده سپس این محلول رقیق شده بوسیله اسپری کردن در مناطق تجمع مگس اسپری شود. حداکثر ۱۰ درصد از سطح دیوار را اسپری کنید.
بر روی دیوارهای سفید یا سطوح متخلخل استفاده نشود. در مناطق دور از دسترس دام استفاده شود.
محلول آماده شده را در همان روز تهیه و مصرف نمایید

جدول مقادیر توصیه شده برای استفاده در روش اسپری کردن غلیظ :

جلب کننده و کشنده مگس نئواکس (NeoEx)

کشاورزینو – بازار نوین کشاورزی – برای کسب اطلاعات بیشتر درباره محصول این صفحه به سایت نوتریکا مراجعه کنید

تبلیغات در سایت کشاوری نو